Wednesday, February 2, 2011

Terengganu >.<'


Tolong jerit ketika membace entry aku kali ini okayyyy , buad mcam nie sengih2 tauu . aha , kali nie aku na cerita pasal aku balik ke kampung halaman aku . pulau heee , pepagi tdi pukul 1 a.m. aku bertolak keta2 dari rumah aku di Subang ke arrow Kuantan . Aku smpai sane dlam pkul 4 a.m. mcam toe lah kud . hee , ta pasaan snad lahh weyhh sebab nantok and mamai lahh . beruang pastoe tido tido tat rumah Mak Jang aku jap , tat Kuantan uh lahh . pkul 7 a.m bgun then gerak ketagerak dari rumah Mak Jang di Kuantan ke Kuala Terengganu . hee , dlam pkul 12 p.m. kud aku smpai . bintang heee , lmbat sebab mkan mkan makan2 kejap . hee , and now aku dah pun berada di rumah atuk aku . ^^ Skunk , aku ngahh tunggu sepupu aku Bella gg2 datang and then ptang ptang ckit na pegi Dataran Shah Bandar , mentol lepak lepak tat sane . hee , biase aa tempat lepak aku tat sitoe jea aa ann . HAHA .sengih

okayy lahhh smpai takat nie jea aa cerita aku , nanty aku cerita cerita lagu ape akan terjadi hari hari akan dtang nanty , heee . sun2 na tengok gmba kampung halaman aku ? camera2 nty aku msuk kan okayy , now mlass na cucuh USB . HAHA . okayy laa , bubyett mati .
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.