Monday, February 7, 2011

Isnin - 7 Febuary 2011 .


Kenape aku pilih tajuk entry aku kali nie mcam toe ? Teka lahh knape , HAHA .

Okayy lahh . Harinie dah start sekolahh setelahh seminggu cuti RAYA CINA ! aha , tap aku tidak pegi sekolah pun . HAHA , sebab ape ? Sebab aku demam lahh ngekk . Pepagi tadi bangun , mandy sume . Kire Excited gile aa pagi tady na pegy sekolahh ann , tap time na pkai baju sekolahh uhh aku asyik bersin bersin . Pastoe ta larat ape sume uhh , then pegy tat bilik Umie . Bagi tahu Umie , tanak pegy sekolahh sebab ta larat . hee , then Umie ckap okayy .
Pastoe pegy sambung tydo balik , sumpahh ta larat doe . Tap sebelum tydo , call Uncle Bas Sekolahh aku dulu bagy tahu ta pegy sekolahh then text Boyfie aku bagy tahu ta sekolah sebab demam . Alik alik dye rep ckap dye pun ta sekolahh juga . Haihh , ape lahh tumbok gak Boyfie nie kang . HAHA , then text sekeping dua nan dye pastoe aku tertydo . hee , bagus an haihh ta larat lahh . Pastoe teman Umie pegy pasar jap sebab na pegy klink plakk ann . Dah teman umie beli barang tat pasar , Umie bawa pegy klink . Doktor check , pastoe amek ubat . aha , ubat demam , selsema nan saked tekak jea pun . Ta teruk mane pun , hee . Then balik , time tat ruma aku tatau na buad ape dah . Bosan gile doe , haihh . Aku tatau na buad ape , aku pun bukak Snipping Tool . HAHA , saje copy gamba dlam lapy aku . na tengok ? haha , kejap :




Tara , gile jea ann aku nie . HAHA , ta betul suda ;D
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.