Tuesday, February 1, 2011

31 January 2011 !


aha , why tajuk entry mcam toe ? aha , sila excited ketika membaca . suka okayyy lahhh , na cerita nie . semalam aku meet nan boyfie aku lahh , heee . * segan lahh plakk * heee , suka eh . na tahu ta , kan baru baru nie bufday aku ? tahu ta , dye bgi hadiah tat aku . wow , suke suke . hee . na tahu ta hadiah ape dye bgi tat aku ? aha , sehelai baju dress na lolipop lolipop besar punye . auw auw , sweet doe lolipop wane wani . shine suke suke , ngeh ngeh . tahu ta , dye bgi bukan pkai plastik . tap gune kotak doe . OH , sweet snad ! luv heee , and pde mase yg same dye menjage alam sekitar daun dengan tidak menggunakan plastik tap gune kan kotak kertas . aha , tahu ta , kotak toe dye buad sendiri . Walauwehh ! comel jea kotak toe bye buad . pastoe balut nan kertas kosong wane hijau . pokok aha , memang menjage alam sekitar betul . heee . cenyum2 ape ape pun , thanks yahhh bie . ILOVEYOU serulove lahh SWEETHEART ! cium

okayyy lahhh , itoe saje untuk kali nie . thanks
tq sebab membace blog aku nie , hee .
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.