Friday, December 3, 2010

tengah malam .


haha , ntahh aku pun tatau na ckap ape dah nie .
mate agak kuyu . tap masih bole bertahan kud .
hee . arinie aku tade buad ape ape tat ruma .
and ta online . mlam baru aku online , hee .
agak kebusanan diruma hari nie .
tap aku ta saba tunggu esuk bab sedare dari ganu nan kuantan na dtang esuk
hraaaa ! pastoe sabtu bergerak ke HOMESTAY melake beramai ramai ohh yeah !
happy , ta saba na berkumpul rmai rmai musim cuti nie , hee .
hope snad tade pape yang menghalang , AMIN :)
okayy lah , toe jeh aku na ckap . bubyet . mate suda nantok nieh ngek .
hee , :D
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.