Friday, December 10, 2010

Talk Talk ;)


Aku busan arinie , tenet slow cam siput . so , aku tatau na buad ape .

aku pun cari lah pasal cite dulu dulu . kebetulan aku terbace pasal orang dlam ms aku ckap pasal aku .

aha , sorry if ade separuh toe tade gamba , mybe dorang da del gmba toe . so , code gamba nye da ta berfungsi . hee .

ape ape pun , korank bace lah dulu aee :)

_______________________________________________________________________________

Mereka Cinta Hatiku !

......................................................................

Jum Tgok ape yang mereka ckap time babam tnye mereka " Wut do youu think about me ? " . Dan nie lah jawapan yang dyeorg berikan , jum bace jum ! btw , tenkiu korang ILY weyh !

......................................................................

Teyka My Lesbo dun TOUCH him ;D

She Said :

" pooh youu besties i sampai mati tau , hope youu tak tinggal kan i . cause i sayangg youu macam orang gila katt tanjung rambutan too . aha :D "

Eyna My Lesbo dun TOUCH him ;D

She Said :

" Babam Gendud , baek doe !! Tembam gyle pipi dye geram seyh .. bambam comey , gyle lak dye toe ... Dye membe aku yang paling aku suka kongsi masalah !! =) Babam Gendud Besties kue yang Terhebat lawh :-) .. "

Iefa Kecik My Lesbo dun TOUCH him ;D

She Said :

" Babam Gendud =D baek ouh! comel je cm pooh.AHA.tembam sanad.bam laa besties TERhebat cik.bam suke share prob nan cik ouh.cik suke membe nan bam.Bam tamo lupe cik tao.cik syg bam sanad ouh.ape2 pown Besties TERsayang adala kamo Babam =D lysm .

Kaka Eykin My THEBESH Systa only god know how much IMISHYOU sys :( adek still inad kaka smpai skunk . even hubungan kite dah terputus camtoe jea sebab da lost contact . tap adek still sygg kaka and inad tat kaka oh . :'(

Kaka Far , dye caring snat byak bgi nasihat kat babam if babam sedih ;D even now kite dah ta bertegur cam dulu babam tetap syang and ingat nasihat kaka . kaka jage lah adek kesayangan kaka toe elok elok tau , bia lah cerita dulu menjadi rahsia and berlalu yah :)

Fafa , My Lesbo dun TOUCH him ;D

She Said :

u nice wif me syggg ;) sorg yg spoting ;)

Babam oh Babam , first tyme knl babam .. oh mcm da lame berkawan ;DD HAHA ! u baek doe ngn I , U understand me , I understand u , u share prob with me , I share prob with u , u trust me , I trust u , Pehh kaw mmg terhebadd lahh sygss . Eh lesboo I Need You always , sumpah syg kaw babam =Pp ILY , IMY , INY . Auww .. Nyah . we friends until Death yeah =DD

Adek Ieka , My Sygs dun TOUCH him ;D

She Said :

.urm . sis baek . adeq tawu sis baek

wlau un bwu knal . then sis chumel .

ta smbunk . pramah . face mcm dax dajah6 .

hukhuk . ;) chumel jehh . owunk nye kchik .

n mcmmcm ahh .

Farara , My frenz dun TOUCH him ;D

She Said :

youu nyh manje , comel plus plus cute , sukee kawann dengarn you coz you baek n 1 kepale la . happy 2 noe you dearr ^^

ellis

Adek Ellis My Sygs dun SENTUH him ;D

She Said :

hohooo .. pooh baek same ellis ,pooh ta sombong .. pooh comel .. sumpah i ta tipu ..

pooh friendly .. sporting .. :)

Adek Ateen , Dye Cute dun SENTUH him ;D

She Said :

Err , comel , manje , sengal sometimes , ^___^ susa mkn ubt , degil bin degol , baek , caringg , loving . perfect aa :)

Adek Yasmin My Sygs dun SENTUH him ;D

She Said :

em , bagi adek ehh , akak comel and baik .

Ini kate kate aku kepade mereka .

Firdaus . HAHA . kau nieh an , skunk da sombonk . mentang mentang da ade awek and tana kacau hubungan aku nan boyfie aku punye pasal . kau sunggup lupe aku an an ,lalala ~~ . HAHA . kidding , tape lah aku ta kesa doe . aku pun da ta kesa lagi , tap pape pun aku akan selalu inad kau lah kawan . sebab kau da banyak nasihat and aku dulu kan kan . HAHA .

Mirol . aha , satoe lagi lelaki yang baek . HAHA , you dulu kite rapad an . you suke share share some prob nan I . but , sejak I da ade boyfie you terus ckap I sombonk . haish , bukan ape lahh . I na jage hati boyfie I lah , I takud dye terase if I layan you mcam dulu . yelahh , dulu I single bole la you na gedik pggil sygg sygg sume toe . tap I da coup ta bole la kan kan . but you janan pk I da lupe you , you still kawan baek I tahu .

Anyss . HOHO . kau nie lagi sorang , lelaki yang pena masuk dalam idup aku . HAHA . kite belum pena jumpe lagi an , haih . mmg takan sampai hajad kite na berjumpe kod kan , haha . smpai kau da bertuka berape kali gurlfie pun tatau lah kite still ta pena meet kan . aha , and aku ase smpai bile bile pun ta bole . coz aku da ade boyfie , aku hanye bole meet boyfie aku . kite pun da lost contact an , ape kaba aa kau skunk . msti da maken gemuk kan . HAHA . toe la dulu belagak snad kau kurus bagai , kan da gemuk gak kau skunk . lalala~~~

Adek Muqram , Adek angkat babam dye baek , besh dpat kenal dye . hope adek ta lupe kaka cm adekadek kaka yg laen . HUHU . tap skunk adek tetap da lupe kaka kan . haih , mybe sala kaka juga . dulu sombonk snad nan adek , padahal adek syg and kaka an . hmm , kaka minta maaf tau adek . adek beriye anggap kaka nie as kaka adek sendiri . tap kaka buad endah ta endah . tap kaka na adek tahu yang kaka sayang kan adek , and hargai sygg adek kat kaka toe :)

.....................................................................

P/s : Tetap SAYANG mereka , walaupun mereka TIDAK SAYANG saya . Mereka tetap TERHEBAT dihati saya , walaupun saya TIDAK TERHEBAT dihati mereka . TIDAK AKAN lupakan mereka , walaupun mereka LUPAKAN saya . (:

Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.