Thursday, December 9, 2010

Mishh them !





Grr , IMISHMYFRIENDS ! :'(

Eyna , Bieyla , Fafa , Erna , Nor , Sue , Eifa , Teyka , and sume dak dak 4 Gigih !
auw , hampir sebulan lebih kud ta jumpe dorang .
Oh god ! kalau lah ruma dorang sebelah sebelah , hari hari na lepak nan dorang .
but ruma dorang jauh kud dari umah aku , erhh !
na tunggu bukak skula , punye lah lame sebulan mcam setahun jea aa .
haishh , na pegi damansara na naek ape plak ann .
lau aku pandai bawa kreta da lame aku lesap pegi sane . lalala~~~
tap ta bole , erhhh .
saba jelah sheila , ta lame lagi dah . nty kau bole berkumpul balik nan kawan kawan kau toe .
saba jea aa ckit ! :'(

P/s : HOW I WISH IF THEIR ARE HERE BEHIND ME ! )':
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.