Thursday, December 9, 2010

Tenet sial !


Haish ! ntahh lahh , aku ta tahu nape . tenet aku slow gile na mamposh !
da beberape hari asyik slow jea aa .
na kate bapak aku ta baya bil , tiap tiap bulan bapak aku baya .
macam sial la tenet nie !

hmm , aku malas aa na gtau produk aku an , kang ta pasal pasal aku kena sama nan syarikat uh .
grrr , tah pape lah . line tapena na elok .
haish , saba jea . last last , aku gak yang mengamuk sendiri an , grr !

P/s : SIAN , LAKI AKU PUN KADANGKADANG KENA MARA NAN AKU . HANYE SEBAB TENET SIAL NIEH . HAISH .

Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.