Monday, December 20, 2010

semalam .


okay , semalam kan hari ahad . so , mcam biase pagi pagi toe umie mlas na kua .
okayy , ta kesa lah kan . aku pun bgun agak lewat lah kan . HAHA , amik kesempatan tido lame ckit ;)
then , dlam kul 9 setengah aku bgun . dah kire lambat la juga toe kan .
okay , aku bgun mandi mkan sume uhh .
tanye bibik aku mane Umie nan Hany ,
then dye ckap tat ruma Mak Lang aku , aku pun trun lah pegi ruma Mak Lang .
smpai sane tgok Umie aku bantai tidoo lak kat ruma Mak Lang . HAHA , ape lah .
then , ta lame uhh balik ruma . Umie masak ape sume uhh .
Then , agak dlam kul 5 p.m. camtoe aku pun kua nan fmly aku .
mule toe na pegi i-City , Shah Alam . bab kan ade konsert Ria tat sane .
haihh , ramai artis turum kud .
tap sebab hujan , ta jadi lah kiteorang pegi .
so , tuka plan pegi Subang Jaya jea . Shopp Shopp tat CAREFOUR's :)
dah sampai sane uhh . Mak Lang aku na pegy kua an duit tat Bank .
sementare toe , aku cuci mate jap .
Then aku pun ternampak satoe Handphone Chain .
comel snad , aku pun pilih wane Putehh ade bentuk cam mikey mouse . aha :)
pastoe baru masuk CAREFOUR's :) dah smpai dlam uhh aku pun jalan lahh tat sitoe .
aha , jalan punye jalan Syafiq , adek aku pegy cari sua track .
aku pun join skali cari track tuk aku sendiri .
cari punye cari aku pun jumpe lahh .
aku pilih Jename Cheetahh wane Hitam line Putehh .
Syafiq plak cari wane Biru jename ape tahh . aha ,
Tap before toe kiteorang pilih botol air dulu . HAHA , na buad pegi skula la ngek :P
then , da cari brang brang sume uhh , Umie nan Babah aku na pegi bayar .
aku plak melencong pegi tempat laen dulu .
HAHA , cari perfume lahh . pilih punye pilih .
aku pun dpat la yang aku na . aku pilih perfume bau Blueberry Touch . wangi tau (:
then , pegi mkan tat food court . aku makan Chicken Chop . HAHA .
then , da abis sume uhh kiteorang pun balikk lah ruma . agak dlam kul 9 lebih p.m. kud baru smpai ruma .

Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.