Tuesday, December 28, 2010

Pemergian nye ta diduga .


Kehilangan seorang sahabat , pasti membuad kite sedih kan .
Apetah lagi kite da kenal dye lebih dari setahun dua kan .
And dye toe seorang yang riang dan suke kacau kite .
Pasti kite akan teringat jea kan .
hmm , mcam toe lahh yang aku rase kan skunk .
Sedih sanad bile dpat tahu kawan kite pergi meninggal kan kite buad selame lame nye .



arwah Nur Fazida Liyana .
Tarikh lahir dye 4 Ogos 1994 , and pergi pada 26 Disember 2010 .
Ya - Allah . cepad betul Engkau cabut nyawa dye .
Terlalu sayang Engkau terhadap arwah kan .
Arwah meninggal sebab penyakit yang terlalu berbahaya .
KETUMBUHAN OTAK ! ( BARAH OTAK )

Dye nie baek sanad , and ta pena lah plak buad aku benci ke ape nan dye . Sebab dye jenis yang mmg ta pena cari pasal . Dye seorang yang happy jea , selalu tersenyum . And ta pena menunjuk kan sedikit pun kesakitan yang dye alami . Tap kini dye da pegi , pegi meninggal kan semua orang terdekat dye buad selamanye . Kadang bile di ingat ingat sedih sanad . Sebab aku dah kenal dye sejak 2008 smpai lah akhir hayat dye 2010 . Bnyak dah kenangan yang kami lalui bersame nan kawan yang laen . Baek kenakalan , kebaikan . sume nye kami bersame . Dye suke kacau sume kawan dye , suke buad kawan dye tersenyum . And dye pun suke kacau aku , suke cuit cuit pinggang aku sampai aku melatah . Melatah plak benda yang bukan bukan , hehe .
Aku pun suke kacau dye camtoe , yang besh nye lau aku cuit dye suh dye baling ape yang kat tgan dye msti dye buad . hehehe , haihhh seronok bile di ingat ingat an balik kenangan nan arwahh . Tap sume toe tinggal kenangan jea , nanty bukak skola dah tade lagi yang akan kacau and buad orang tersenyum . Hmm , Fazida aku doa kan kau berbahagia disamping-NYA . Insya-allah , kite akan berjumpe juga kelak . Aku sedih bile dpat tahu kau tengah nazak .
and keesukkan toe aku dpat tahu kau dah tade . Belum sempat aku mengucap kata maaf pade kau . Terase terkilan bile ta bole na bersua muke dengan kau di saat saat akhir kau . :'( Tap toe semua kehendak NYA , and mungkin Allah lebih sygg kan kau . Tap kenangan kite sume tetap ade Faz , kau tunggu kawan kawan kau nie sume ye .

Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.