Thursday, March 4, 2010

Today ^^


New life for me start from today yeah ! :D

HOHO , aku na bukak buku baru kod .
HAHA , orang laen bukak buku baru time new year ari uh , :D
aku pelik jeh , skunk na bukak buku bru lak :D
ta kesa la , janji aku happy nan idup aku suda .
aku mau lupa kan segalanye yang membelengu kepale aku slame ini .
aku na buang jauh jauh sume masalah aku .
bia la waktu yang menentukan segala gala nya .

aku mau cuba buang perasaan cinta mahupun sayang aku terhadap lelaki .
aku mau cuba lupa kan lelaki dalam idup aku .
aku mau cuba tutup hati aku tuk trima lelaki dlam idup aku .
aku mau cuba tuk tidak memikirkan pasal lelaki .
aku akan buat ini sehinggalah sampai suatu masa yang sesuai tuk aku bukak hatiku tuk trima lelaki .

p/s : hope tiada larangan or halangan tuk aku buat sume uh , :)

kalu sebelum ni aku cinta sayang kat dye , skunk aku mencuba tuk tidak cinta sayang dye lgi .
maaf kan saya , bia la waktu membawa diri mu pergi dari ingatan ku .
jangan sala kan saya lau satu arini nty saya da tadew lam idup kamu .
mungkin ketika itu saya sedang gembira nan idup saya .
mungkin ketika itu saya suda tiada perasaan langsung tuk insan yang bernama lelaki .
ku minta kau jangan sala kan diri kau atas ape yang berlaku .
anggap jela ini memang takdir tuhan . anggap ini ketentuan Nya .
cukup lah hubungan ini setakat kawan saja .

HOHO , da banyak aku melalok nie , :D
cukup cukup la tu kod .
sampai cini jela aku bercerita pasal lelaki .
pasnie kau takan denga lgi aku bercerita tentang lelaki .
pasnie aku tanak da ckap sal cinta sayang kat lelaki .

HEE , maaf lau ta paam . ayat cina camnie arr :D
tunggang terbalik jeh sume nye , HEE .
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.