Saturday, March 13, 2010

Kampung ! ^^


Huuureeee !! :D
aku suda ade kat kampung duhh , :D suke gile duhh , HOHO .
owh TERENGGANU , hilang pun rindu aku kat kampung nie owh , HEE .
malam nie aku mau ajak mak jang aku overnite kat dataran shah bandar ahh owh , HEE :)
busan pun kat uma tadew ape na buat an , HOHO .
lepak kat lua besh , ane taw dapat mamat encem sorang an , HEE .
gatal jeh aku nie owh , BHAHAAH :DD
yela , kekadang single nie busan gak duhh .
aku na gak ade org yang leh lindungi aku , and slalu belai aku an .
HOHO , aku rindu gile owh mau bermanje nan bf , HUHU .
dulu time nan daus dpat gak aku merasa an , time jumpe nan dye an .
tap skunk da tadew da sume uh , aku mahu itu , HOHO :D

aku lau bule mau stay kat kampung sampai bile bile owh .
haih , aku mau lupakan sume tentang kesa silam kat kL sane owh .
serabut otak aku duk kat kL uh , ade je pekara sedih aku trime , haih .
lau kat kampung nie seronok ckit , kurang ade masalah duhh , HUHU .
tap tu la , umie aku ta bgi lak aku duk kat kampung nan atuk aku .
yela , aku anak sulung . aku jela harapan umie aku tuk jaga adek aku an , HOHO .
na nye lgi ta lame lgi umie aku na melahirkan da . HOHO .
memang kerja aku la jaga adek baru nty , haih .
saba jela weyh , demi umie aku simpan je hasrat aku na duk kat kampung nie , HUHU .
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.