Tuesday, March 2, 2010

Bodo Jeh !


haih , pagi tadi uncle aku dtang amik aku lambat gile duhh !
berbulu aku tggu dye ! bavie jeh duhh .
elok elok aku ade mood na g skola , trus ilang mood, haih .
dye ckap bas rosak coz uh lambat .
kepale hot dye arr ! da taw bas uh da uzur agi na bawak !
bodo tol , beli jeh la bas baru cm susa snat , huh !
smpai smpai skola da lambat da , org sume da belaja .
vavie , first time aku kena tulis name dtang lewat .
sebek arr ta kena denda nan cikgu , HUHU .
aku da arr na bersih an name aku owh , haih .
tap kena gak , da la form 2 , 3 dulu aku byak wt hal .
pk skunk na bersih name ar , tap uncle nye pasal .
aku wat sala lgi , haih . siak jeh meyh , saba jela weyh .
tap tapew la , janji aku datang skola . HOHO . pk mlas da na g skola .
ingat nty umie aku bising g gak skola , HUHU . :D
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.