Tuesday, March 16, 2010

Demam =.=


Haih , npe nan aku arinie ? :(
kepale aku saket lagi la , haih . then , selsema lak uh .
aku rase cam na demam jeh weyh !
takan coz dye ta text aku sehari aku na demam kod .
bia la nan dye mau text aku ke ta , lgpun aku bukan nye penting pun bgi dye .
tap nape aku rase saket jeh bile dye ta text aku nie , haih .

arhhh , Sheila nape kaw lemah snat hah !! kaw ta bule ke kuat an semangat kaw ckit !
weyh Sheila , kaw taw ta . lambat laut dye akan lupe and tinggalkan kaw juga lah !
so , dari skunk lah kaw kena belaja tuk tidak rindu kan dye , ta terlalu mengharapkan dye !
Kaw jangan jadi bodo la Sheila ! dye bukan tuk kaw , dye bukan lelaki yang terbaik buat kaw .
mungkin kaw akan dapat lelaki yang bule menghargai kaw , so jangan lah mengharapkan dye snat !
blum tentu dye na kat kaw Sheila ! blum tentu dye akan menyanyangi kaw sepenuh hati dye !
dye da ade gf , kaw kena pk uh . dye mesti lebih syg kan gf dye dari kaw ! kaw paam ta Sheila !
Sheila kaw kena cube lupekan dye juga dari skunk .
kalu kaw tanak sakit , kaw kena cube juga wat sume tu Sheila !

Ya-Allah , hindarilah aku dari penyakitku yg berbahaya ini Ya-Allah . :(
Aku ta bule lemah camnie , aku taleh trus trusan camnie .
lau ta aku akan tambah sakit ! aku msti cube tuk tidak terlalu berharap kat dye !
msti , aku msti bule wat tu ! walaupun aku akan sakit , aku kena cube juga !
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.