Friday, March 5, 2010

Sukan :D


Hoho , arinie skula aku ade wat sukan la duhh .
HAHA , panas gile terbakar muke aku arinie taw ta , :DD
HUHU , but aku seronok la arinie :D
haih , taw ta ruma sukan aku juara duhh .
ruma hang KASTURI ruma hijau la duhh , huureee !!! :DD
suke snat aku . :D
tadi time acara ngah mule aku nan member aku sempat lagi posing maut duhh .
HAHA , busan kod . ape lagi kiteorg da la gile camera an .
pantang ade masa na snap je la cite nye :DD
nie arr sedikit sebanyak gamba yang aku amik nan member aku , HOHO :DD





HOHO , nie aku nan Bubu Fara !
p/s : Bubu kaw gile , tinggi snat :DD




HAHA , nie aku nan kecik , juma and ina .
Ina uh susa ckit na ajak tangkap gamba .
tu pun aku suh membe aku amik senyap senyap , HAHA :D

p/s : sayangg korang la :D
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.