Tuesday, March 9, 2010

HUHU , biasa je^__^


HUHU , arini aku da start exam duhh ! :D
tap aku ta stdy pun , ape na jdi la aku nie , haih !
gile tol , nasib baek arinie BM nan BI jeh .
BI aku bule la jawab owh . tap BM tdi , mengeget jari aku taw ta !
ta reti na jawab , BAPAK susa duhh soalan dye .
aku ta sempat na siap an dua bahagian lgi , cm babi je .
bgi soalan yang susa susa , pas uh bgi mase ckit jeh .
satu kelass merungut ta sempat na siap an jawapan . HOHO .
kelass 4Gigih , memang rajen bab bab buat exam nie an , HAHA :D
urm , pas nie aku na stdy la weyh .

esuk Agama nan Science duhh ! lagi cm gampang !
aku da la paling ta suke Science nie , time ckgu ajar aku buat benda laen .
pun bule la na masuk ape yang ckgu ajar an , HOHO .
tdi cikgu Science aku ckap , soalan esuk susa .
pehhhh !! lagi cm bavie aku denga an . memang aku kosong an ta buat and tido la cite dye an , HAHA .
baek tol aku nie , cmnie la jdi pelajar tercemerlang kat SMK sek4 an ,:DD
ades ! satu lgi subjek yang aku paling lemAh weyh !
AGAMA !! pehhh , aku da la lemah belajar jawi nie .
aku tawu bace ayat Al-Quran jeh . tulisan jawi aku susa ckit .
tergagap aku na bace owh , ta paam snat .
yang senang senang uh bule lagi aku bace , haih .
nie la akibat nye , lau mak ayah suh masuk skula cine !
bahasa Agama sndri pun tataw , puiii . ape la aku nie , haih .
kaw jgan arr na gtal gtal anta anak kaw skula cine kelak , nty anak kaw tataw bahasa agama sndri susa duhh .
aku nie nasib la taw ckit coz dulu aku ade skula AGAMA tap tu pun setaun jeh .
HOHO , ape snat la yang aku dapat belaja setaun uh an , haih .
tap na buat cmner , mak ayah aku na aku pandai ckap bahasa cina Bahasa keturunan aku an .
ikutkan jela , haih .

tapew la , aku cube yang terbaek owh .
lagi pun PMR taun lepas AGAMA aku paling bagus duhh .
ta pena pena aku dapat markah bagus .
time PMR lak aku leh cemerlang AGAMA . ustazah da bangga nan aku , HAHA .
suke aku ustazah bangga , kembang buntut pecah suar dalam , BHAHAHA :DD

I'll try to do my besh to score in my exam ! :)


Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.