Sunday, March 14, 2010

Overnite ! :D


Hoho , besh gile duhh mlam tdi !
yeah ! mak jang memang spoting abis la , sygg mak jang weyh ! HEE :)
mak jang bwak aku nan sepupu sepapat aku sume g dataran shahbandar weyh !
wow ! lame kod dari kul lapan mlam smpai kul dua pgi kod , HAHA .
itu pun coz ujan arr kiteorg blik , lau ta ujan lame lgi kiteorg melepak kat sna duhh , HOHO .
bapak arr , ramai balak encem la duhh , HUHU .
smlam hampir jeh aku nan Bella (adek sepupu) aku na kena kacau nan dak dak moto weyh .
tap nasib baek arr mak jang cepat datang kat kiteorg owh . HUHU .
terus lari dak dak moto uh , HAHA .
werk ! padan muke dorang na mengatal snat an , :PP
tap papew pun memang besh arr overnite malam tdi , HUHU .
HUHU , time dalam perjalanan na blik uh , kat dalam kete leh lak kiteorg sume bantai joget nan nyanyie , HAHA .
kena plak lagu kat radio besh an , nan mak jang aku skali joget , HAHA .
padahal dye ngah bawak kete duhh , HAHA .
mcm mcm la weyh lam perjalanan na balik uh , HAHA :D
sume bantai gelak cam org gile .
smpai ade org org yg melepak kat tepi tepi jlan tgok je kiteorg satu kete owh , HAHA :DD
segan tap besh gile bhai . otak sume masuk air . ting tong je , HAHA :DD

pagi tadi sume bantai bangun lambat weyh , HAHA .
kul 12 tengah hari baru kiteorg sume bangun weyh , HAHA .
nasib baek atuk aku kua owh pagi tdi , lau ta sume kena simbah air nan atuk , HAHA :DD
skunk nie mata sume stok merah jeh ta ckup tido , HOHO .
cian jeh weyh , nan aku skali merah mata , :DD
haih , :D
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.