Thursday, January 13, 2011

mory ;)


hello peep's , how are you today ? aha , hope that you'll fine yahh . HAHA , speaking lak aku nie . sangai jea . Harinie tade benda aku na cite kan , saje jea na update blog nie . heee , gedik kan gedik kan . ;) Harinie tade keje sekolahh sebab nye sebelum rehad langsung ta belaja , mase pertama nan kedua ade perjumpaan Permainan . pastoe , mase ketiga , keempat nan kelima pulak kelass aku and beberape kelass yang laen terpilih untuk mendengar ceramah care care na interview masuk U . HAHA , smpai rehad . lepas rehat ade klass Math , cegu bgi siap kan kerja dlam kelass juga . and aku siap kan , pastoe waktoe Sains cegu mcam mlas na ajar . dye bgi nota suh salin , da abis salin kebetulan bunyi loceng . and sume pun balik lahh ruma . so harinie tade lahh kerja sekolahh . OHH YEAHH ! besh beshh . HAHA , merapu da aku nie . okayy lahhh , na gtauu toe je :P
bubyettt
mentol
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.