Friday, January 7, 2011

Mangsa SPM !




Nape aku buad tajuk uhh
:s: Okayy , two9 January nie kan aku na masuk satutujuh tahun . Makne nye aku da na amik SPM loveterbang tahun nie lah kan :q: Haihh , tap aku still duk sibuk nan web:o: buka BLOGGER tutup aku nie . HAHA . Saba jea lahh , haihh . Ape lahh aku nie kan , tap nie sekejap jea . Lepas lepas nie aku akan lebih FOKUS tat pelajaran buku aku uhh , hee cenyum2 Harinie tade yang menarik aku na cerita kan . Aku just na ckap pasal SPM jea pun , HAHA ;P .
:65: Ape lahh owner blog nie , merepek merepek ntah papea aa . :66:

P/s: Weyhh , suke hati aku lahh na tulis :47: ape pun . kau sibuk nape . lau tanak bace , taya lah bace sakai ! Hehe
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.