Monday, January 3, 2011

Hari pertama di sekolahh !


Aha , harinie 3 January 2011 iaitu hari Isnin . dan harinie hari pertama aku sekolahh . Perhhh , punye lahh excited gile aa en na masuk sekolahh nie . HAHA , aku bgun pagi tadi kul 6 a.m . aha , mule toe malas aa gak an na bangun . Haihh , tap pk na g sekolahh nye pasal an aku bangun lahh gakk . HAHA , pastoe dlam kul 6:30 a.m cmtoe kud aku pun trun lahh pegi tunggu bas dtang . tunggu nye tunggu , akhir nye dtang gak bas aku toe dlam kul 6:50 a.m cmtoe kud .

aha , thenn aku smpai sekolahh dlam kul 7 lebihh a.m . Smpai smpai membe aku Eyna da ade aa tat sekolahh . aha , punye lahh semangat dye dtang . mane ta nye umahh depan sekolahh jea , bole aa an . aha , thenn aku nan Eyna sembang sembang ckit pasal cite HOT aku clashh nan laki aku jap haritoe . HAHA , thenn Teyka membe aku pun smpaii . Ta lame uhh bunyi loceng , tap aku nan membe aku ta blahh agi . HAHA , biase aa buad sekolahh cm bapak aku ade share lahh an tana g beratur dulu . HAHA , ta lame toe membe aku Bieyla lak yang smpaii . Pastoe , agak mcam da lame ckit toe baru aa g beratur tat perhimpunan . Then , berjumpe lahh nan membe membe yang laen antara nye Eifa , Bubu , Suzie , Erra , Angahh , Azie dan laen laen termasukk lahh muka muka CIKAROO tat sekolahh toe . HAHA , jahat aku niehh . tap mmg betul pun kan , melambak sanad muke muke cmtoe tat sekolahh aku . YUCK !

HAHA , pastoe beratur lahh ikut kelass masing masing thenn berikrar , Nyanyi lagu NEGARAKU nan lagu SELANGOR . pastoe denga lahh leterann guru guru yang terhormat dihadapan . HAHA , then ade cegu baru yang masukk tap ade gak cegu cegu yg dah kua dari sekolahh terbilang aku toe . HAHA , tap kesian tat cegu cegu yg baru masuk toe haihh cegu nty mesti kauorang menyesal masuk sekolah S.M.K seksyen 4 Kota Damansara nieh . HAHA , sape ta kenal sekolahh ternakal dan terjahat ke-3 seluruh Petaling Jaya an an . HAHA , then da abis denga leteran dari guru kiteorang nyanyi lagu SEKOLAHH thenn bersurai naek kelass masing masing .

aha , time tengah naek tangga punye lahh semangat aku nan membe cari kelass . HAHA , and tertanye tanye aa gak sape lahh guru kelass nty . HAHA , da jumpe kelass uhh masuk masuk PERHHHHHH! luluh jantung ase na lari jea dari kelass toe time toe bile nmpak form teacher aku rupe nye cegu NorDiana ! OH MANNN ! mule mule ase mcam SUCK gile aa an . mane ta nye , cegu toe perhh bapak dye aa punye lahh tegas and cerewet pastoe suke menghina hina budak budak yg ta berape na pandai and yang suke poteng poteng sekolahh uhh . and agi satoe dari aku tingkatan 3 agi kud cegu toe ajar aku . HALAMAK AII , masuk nie da 3 tahun lahh kud . haihh , tap tape lahh saba jelahh selagi dye okayy , aku pun okayy lahh kan .

Thenn aku nan membe pun duduk lahh kat tempat yg kosong . haihh , ta lame uhh dye ckapp dye na tuka tempat duduk sume ta bgi duk nan membe . weyhh , lekk aa enn hadoiyaii . Punye syok dye panggil name name yg dye suh tuka uhh , aku inad ta paggil lahh name aku an . Sekali uhh dye sebut name aku "EZZATI awak tuka tempat gan Sue" perhhh ! agak sedihh lahh kan , hadoiyaii . Lau dye ubahh depan ke belakang ke ta kesa lahh snad kann nie selang smpai dua bariss perhhh jauh gile aku nan membe membe aku . haihh , saba jea aa . dye inad dye tuka kan aku tat tempat aku skunk nie aku ta byak ckap lahh . HAHA , kamu salah lahh cegu . Lau dengan dak dak yang skunk lahh aku byakk memekak , na na nye lagi sebelahh jea nan KakNor lagi aa dua dua mulut besarr jea an , HAHA .

Thenn , da abis waktoe sekolahh kiteorang pun blik lahh ke rumahh masing masing . balik ruma aku pun tulis blog nie untuk santapan korang sume . aha , maaf aa entry aku kali nie agak panjang berjelerr aa an , kate pelaja SPM mesti lahh kena belaja buad karangan smapi beratus perkataan an . ;D
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.