Wednesday, January 12, 2011

I'm sorry -o-


Heyy sume , sorry lame ta update . haihhh , bz kud skunk nie byak betul kerja sekolahh . grrr , and now tenet slalu slow like penguin . =.=" huhhh . papea jelahh kann . Tap hope korank tetap setia aa bace blog aku nie tau tau ;)

Okayy lahh , nie aku na cerita pasal semalam and harinie . Mule dari semalam aa okay , cmnie semalam ade perjumpaan Unit Beruniform . Aku isi borang masuk Kadet Remaja Sekolah , sebab ape sebab Kadet uhh aku suke . ;) tap kawan kawan aku masuk Kadet Bomba , jadi ape yang aku buad ? Aku pun turut serta masuk nan dorang sekali . HAHA , belasah jea aa agipun ramai yang tukar tukar . ngeh ngeh (; Pastoe harinie pula ade perjumpaan Kelab pula , dlam borang aku isi Kelab Kesenian & Kebudayaan tap kawan aku ta same nan aku . Kawan aku masuk Pendidikan Seni Visual , jadi aku pun ape lagi ? Aku pun masuk lahh sekali nan dorang . Kena mara nan cegu baru padan nan muka aku nie kan . haha . Okay , tadi mase perjumpaan toe cegu duk sibuk pilih budak budak untuk menyandang jawatan jawatan yang ade . Pengerusi , setiausaha , EXCO lah ape lah . Then AJK Tingkatan 1 , 2 , 3 , 4 , 5 pun ade . Then time cegu tanye sape na jadi wakil AJK tingkatan 5 , aku pun dengan ringan tangan pegi lahh angkat tangan . HAHA , dan jadi lahh aku Wakil AJK perempuan tingkatan 5 . Then cegu minta lelaki punye Wakil AJK tingkatan 5 , hadoii ape lahh cegu nie inat sorang jea rupe nye kena sepasang . Haihh , Angah membe aku dari kelas laen pegi cadang kan kawan dye Farid . Haihh , kesabaran je aa kan . Ape pun kena lah trime , tap ape ape aku tana buad . HAHA , Farid kau lah mangsa bule nty ye . :P

Okayy lahhh , sampai cnie jea aa , penad tangan aku taip taip nye hah . hee ;)
bubyettt
muah
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.