Wednesday, January 12, 2011

Jarank Update ;0


:67:Aku tahu cerita cerita blog aku skunk dah kurang menarik kan kan kan ? Dah ta mcam dulu rite ? HAHA , tap aku ase same jea kud . Papea pun sorry aa , buad mase nie aku bole tulis yang penting penting jea . Aku kan tahun nie na SPM so taleh na menghadap lettop sane . Nty lah aku dah abis SPM , baru lah aku mule kan tulis cerita cerita yang besh besh balik . ;) and hias hias blog aku nie jadi lawa balik okayy , buad mase nie aku akan bia mcam nie jea dulu . And after SPM mybe aku akan buad blog aku nie jadi yang berguna mcam aku akan letak tutorial so korank dpat tahu lahh mcam ane na buad korang nye blog jadi lawa kan . HAH , lau na aku buad cmtoe korank tunggu lah smpai aku abis SPM okayy . weeee ;) :67:

HAHA , okay lahhh bubyettt .
gg2
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.