Saturday, January 8, 2011

Busan =.="


:face60: Haihh , nape tajuk entry aku cmtoe 1soal Adush , arinie mmg aku busan gile duk ruma . Umie nan Babah aku besh aa , dua dua bantai tido jea dlam bilik nan adek Hany . Yang aku nie jenis susa na tido siang , biase aa aku bukan kelawar . HEE , ape lagi mcam orang gile la aku duk lam ruma nie seharian kan . Haihh , Umie nan Babah na kua mlam kang . Yang aku nie tatau na buad ape da , aku pun tulis lahh BLOG aku nie , hee . Sambil sambil toe online FACEBOOK aku lah kan , HAHA . IM nan boyfie aku jelahhh , and alek alek gado lak nan dye . Hadoii , lagi tambah tension aku nie . GRRRRR ! Saba jelahh , =.="

HAHA , nie aku terase mcam lapa plak nape hah ? Ohh yelahh , aku ta mkan lagi lahh . Pagi tadi jea aku mkan pun , petang ta lagi lahhh . Haihh , tap mcam mlas plak na masak tat dapur uhh . Na tunggu mkan tat lua lmbat lagi , HADOIYAIII .

Okayy lahhh , sampai sini jelahh entry aku ye , ade masa aku merepek merapu lagi yee . Trime kasih bab sudi bace auu ;)
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.