Monday, October 4, 2010

Jamuan weyh :D


01.10.2010 .
asal nan tarikh toe ek ?
haish haish , itu tarikh hari terakhir kami budak klass 4Gigih nan cikgu Tan Li Chin .
cikgu B.I kami la , haish . dye cikgu pratical kiteorank , so suda mase nye untuk dye pulang ke U dye .
haish , agak sedih gak la dye na blik da .
hope pas nie ade lagi cikgu pratical yang masuk klass kami .
aha , masuk cikgu nie da dua orang cikgu pratical ajar klass kami .
agak BANGGA gak la , coz budak klass laen ta dpat cumtoe , HAHA . werkkk , :P
haish , jumaat baru baru nie lah last kami dpat jumpe dye , tatau la bile lgi leh jumpe .
so , kami nie mmg suke buad jamuan klass .
ape lgi , bile dpat tahu cikgu toe da last . otak kami pun liogat la berfikir na buad jamuan perpisahan tuk cikgu toe .
kami pun kumpul la duit budak budak klass sorang rm2 .
dpat agak banyak gak la duit budak budak klass toe .tukang kutip duit NorNadia , aha . dan hasil nye mmg lumayan la lau da dye kutip .
abis sume orang dye pakse bayar , HAHA .
Erna , plak belikan kek . agak cntik la kak toe , dan yang penting sedap . :DD
then , hari jumaat lepas blik kiteorank buad jamuan tat kantin .
aha , meriah ta meriah gak la . tap fun gak la meyh , huhu .
ni antara antara gmba gamba yang aku amik hari jumaat toe , aha .

.

Eifa & Aku :)

Aku & Bieyla :)

Aku , Amer & Beiyla . :D

Sahabat :)

Abiey , Azie , Cikgu , Azah , Eiyla :D

4gigih gurl ;)

Cikgu Tan Li Cing . <3



Puan Zarina , Cikgu Tan , Puan Anita :)



Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.