Monday, October 11, 2010

singapore ;)


auw , smpai gak aku tat singapore doe . aha , agak happy gak la en smpai gak sane secong time . ;)
haish , teruja gile g sane dua hari dua malam . aha ?
wah ! cantik la tempat dye , da lame aku ta g sane .
skali pegi agak berubah cikit tmpat dye , weee ;D
mmg seronok arh . smpai sane aku nan fmly tido ruma pakcek sedare aku .
aha , tap ta duduk ruma pun . merayau jeh kud keje nye , aha .
haish , Woodlands , Geylang , nan ape tah tempat yg laen . aku pusing .
penad gak arh kaki nie , tap besh nye pasal lupe da sume toe .
waa , seronok gile bhai tat sane !
umie nan babah ckap raye cina nty na pegi lagi .
wow ! hope dpat g la , ta saba lak ase nye . aha .


okay , toe jelarh aku na cerita .

haish , sebenarnye aku busan nie tatau na tulis ape da .
yang pasti aku sedang rindu kan suasana singapore ! ;'(
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.