Wednesday, October 20, 2010

Lepak-ing .


Auww , semalam aku balik ruma lambat .
ckap nan umie na buad stdy group , KONON nye lah . HAHA .
ehh , tap mmg ade buad pun . tap kejap jeh arhh .
lebih nye aku lepak lepak nan Eyna and Bieyla , HAHA .
Tiga Gendud , Tiga Gemok , Tiga Chubby ! yeah , itu la kami :)
okayy , mule cmnie . balik dri skula .
aku nan Eyna and Bieyla , blik dri skula terus pegi lepak tat kedai mkan seksyen 6 .
yg berhampiran nan skula gak la , aha .
sebenarnye tujuan g sane coz Eyna na jumpe sorang mamat nie .
HAHA , tap dye suh bieyla nyamar jadi dye , bijak en .
hoho , dye mau nenguk arhh org toe cmner , Eyna dpat num dak uh pun dri membe dye .
Lala ~~ HAHA , smpai sane dlam kul dua kud . mamat toe pun dtang .
HAHA , dri jauh kiteorg da gelak gelak da .
yelarhh , cozz lawak doe muke mamat toe . HAHA , choi nye pun . geli jeh nenguk .
tap eyna nan bieyla terus en gak misi dorang nan nyamar sume toe .
aha , beiyla jadi mangse . dorang sembang dua .
aku nan eyna da kutuk kutuk da mamat toe , HAHA . ngek ngek jeh , :DD
then , terase lapa oder makanan sume . haish , inad saje na suh mamat toe belanje .
tap , mamat toe punye la kedekut taik idung masin tol !
HAHA , last last aku nan eyna and bieyla kena byak sndri , haish .
apo punyo jatee la toe en , :P

HAHA , okayy . agak dlam kul tige cmtoe kud .
aku nan membe aku sume buad alasan nan mamat toe ckap mak da pggil blik sume .
coz na lari dri dye punye pasal , HAHA .
then , laki toe pun ckap tape la dye pun na blik sume .
okayy arhh . pastoe aku nan membe aku pun jalan g tasek .
HAHA , lepak lepak tat sitoe . lepak jeh tade gune gak en .
kiteorg stdy luu ckit .
pastoe da busan jehh na styd lgi . kejap jeh stdy nye , HAHA .
then , ase busan toe aku pun kua en idea snap snap pic , HAHA .
well , aku tau tau je arhh en . na na nye lgi tmpat uh cantik .
aku oun na snap pic la , HAHA .
okayy nie antara pic gile gile aku nan membe aku . :D


Eyna And Bieyla .

Eyna .

Bieyla .




Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.