Thursday, October 7, 2010

akhirnya !


Akhirnye , haish siap juga page aku nie . HAHA ;D
dari semalam aku menghadap lettop aku na ubah suai nye .
ceh ! punye la penink otak aku na membace code nye .
haish , nasib aku paam dlam bab bab bace code nie , lau yang ta reti toe .
mmg pecah otak kau arhh na buad nye , HOHO .
fuhh ! mate aku pun na berpinar pinar , nmpak huruf huruf ABC jeh da skunk nie , ;D

okayy tutup cite toe !

auw , skunk nie budak budak form3 tengah amik exam PMR !
so , skula aku dengan bangga nye bgi budak budak form4 cuti selame seminggu .
haish , masuk harinie da enam hari cuti skula .
hurm , punye la busan cuti skula nie .
grr ! bgi budak budak nakal mmg arh happy en .
bgi aku , perhhh ! cuti skula la paling aku benci , haha .
busan siak , cm orang gile doe duduk tat ruma , ;D
grr , da aku tatau na tulis ape nie . merapu meraban da aku sensorang tat cnie , ;DD

harinie hari khamis , esuk hari jumaat .
ohh tidak ! akhirnye !
setelah sekian lame aku menunggu .
akhirnye , berlepas juga aku ke singapore lgi , hehe .
sungguh rindu aku tat tempat toe .
ohh singapore , wait for me . and i'll be there soon , cehh !
tidak saba ase nye na pegi sane .
kompom kompom aku borong abis sume barang tat sane , haha :D

okayy la itu jeh aku na bgi tau .
byet byet ;)
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.