Wednesday, October 6, 2010

grr !


grr , ini kesah pasal tat salah satu laman web aku !
aku tatau la asal , tap benggang doe .
ape masalah ntah arhh .
aku pun ta kenal sape dye !
tetibe na tegu tegu care aku , choi ! kecoh je doe .
aku ta kacau kau pun en , asal kau na sibuk cara aku .
aku na bajed ke ape ke , hak aku arhh .
yang kau susa snad toe ape masalah kau !
choi ! ta suke cara waa , itu luu punya pasal la dherr .
tap luu janan na masuk campur hal waa .
waa da layan luu baek baek , luu janan pijak pala waa doe .
agak agak la dherr , diam diam waa inad waa suka cara luu ka ?
Cimakai !
waa malas dherr na cari gado sama luu .
waa harap luu jaga kelakuan luu dlam waa punye page .


choi choi ! da arhh , dye pun da ta kecoh kecoh da .
harap dye tade buad cmtoe lgi da , hoho ;)
awak lau awak bace janan mara ya , ini hanye luahan hati den yoo . hehe .
eko janan teraso da larh , :D
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.