Tuesday, September 28, 2010

haish , ta tahu lah .




why why why and why ?
that's my prob now . grr , feel like want to die now .
haish , why always like this ?
why we should fight every day like this dear ?
I'm sick with this okayy , hurm .

Hati aku meronta ronta tana jadi mcamnie , tahu ta .
grr , kau tahu ta aku sygg kan kau .
but , asal kite cmnie hah ?
aku da penad nan permaenan kau nie , paham ta !

Please , don't treat me like a toys lah !
I'm a human , I got heart .
I can feel the sadness , I can cry like other people .
so , I begging you !
please don't you make me like this .
don't you feel sorry to me , when I cry just because of you ?

Aku bukan sesuatu barang yang boleh engkau perlakukan mcam nie .
hati aku bukan robot yang ta kesa dijadikan mcam nie . :'(

__________________________________________________________________________________________

okayy , close that story .
and I'll try to be chill

I Hope that I can throw away the sadness , huh !
I'll try to be better :)

Btw , before I forget . 18 October 2010 , I will take my last exam .
before I'm going to form5 or SPM student next year !
grr , I so scared atcually !
harap harap aku buleh laku kan yang terbaek dan terbaek wok punye larh .
aha ,hope tade yang gagal larh !
CEH , mcam buleh jeh . da la setiap tahun ta pena satoe pun ta gagal .
markah kat report kad slalu ade saje pen MERAH .
erhh , kud la kali nie report kad sume pen BIRU , fuh !
mmg aku solad hajat bebanyak ohh , HAHA :D
aduhai , Sheila Sheila . berangan jelarh kau nie lebih .
kau na lulus semua ? HAHAHA .
na muntah denga , buku pun mlas na bace .
ade hati na lulus semua , well HELLO . :'(
Well I know that I'm not a smart student at all !
but I'll try my best , and hope that I can success too :)
AMIN , :)

Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.