Saturday, August 7, 2010

Peeps , sorry :D


Aha , yeah sorry yah to all my fans . ECEH ! sorry la coz da lame ta talktalk kat blog nie , HUHU .
sedikit bz la , so ta sempad na memekak kat blog nie , aha :D
btw , today i'm going to talk about last saturday :)
HAHA , guess what was going on in last saturday ????
aha , msti kau na tau en en ? haha , tap perlu ke kau tahu nie ? bhahah .

p/s: ape kau ckap aku sakai ? woi , suke ati aku la blog aku . aku na cerita cmner cmner pun , kau susa ape . lau ta suke taya la bace BANGGANG jeh , :P

HAHA , okayokay minggu lepas aku berjumpe nan teruna aku doe , bhaha !
sayangsayang , bby cinta sayang snadsand , hee ^_^
gedik lak aku nie , siot tol .
aha , so cumnie aku smpai sane agak awal . aku gerak nan Bubu , Ira , and Iefa . huu .
then nunggu si teruna aku toe , hadoi punye la LEMSS dorang toe .
kat kul satoe cmtoe kud baru dye smpai , haish .
sementara nuggu drg kiteorang jenjalan jap . then , da penad jenjalan toe .
kiteorang beristirehad la kat satoe kerusi nie , depan kedai baju kudd .
haish , dlam nunggu punye nunggu , tetibe datang satoe group dak laki nie .
ntaa dari celah mane oun tatau la , but tetibe muncul and dtang kat kiteorank , HOHO .
eh , dorang bukan na ngurat la , ape la kau nie , :P
dorank datang kat kite orang coz dorang toe dri production JUSTEA la . HUHU .
and dorank na iklan kan dorank punye air toe , so kiteorank la jadi model nye , HAHA :D
mule toe agak malu and blurr gak coz tetibe datang and bagi air kotak kat kiteorank , huhu .
then , nan muke ntaa pape nye kiteorank pun amik la air toe , and buad ape yang dorank suh .
after siap sume , membe aku si eifa toe na snap pic nan sala orang dari group dak toe .
haha , inad en dye na m'gedik nan abg toe . eh , tau tau abg toe sebenarnye dari kumpulan SHOWDOWN WAKAKA group , HAHA .
aku mane la tau snad en coz ta pena nenguk cite toe , HAHA .
then da abid toe , bie aku nan membe durank pun sampai , aha .
then , meet with coup masing masing , ntaa pusing sampai mane pun tatau la , HAHA .
then , ntaa dlam kul 5p.m. camtoe kud , kiteorank pun blik .
but , before blik toe adek gak la snap snap pic ckit en , HAHA .
wajib kud snapsnap pin toe , HAHA :D
after that kiteorank pun blah , and tamat cite . HAHA .

p/s: malas na taip pepangjang la . yang ta penting tana cite la , hee ^_^
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.