Monday, July 12, 2010

ntaa la =.='


aha , aku oun tatau la aku na tulis pe ohh arinie .
tade pape yang menarik pun , :D tap sebab en korank memang suke na bukak blog aku nie .
aku pun dengan bangga nye tulis satu cerita pasal kad skula , aha :DD
seperti biase je arini ohh .
bgun pagi pagi , then mandi pegi skula .
smpai skula tunggu membe aku berjanggut kat pagar belakang toe .
akhirnye bunyi loceng aku nan membe pergi kat tapak perhimpunan .
dataran harmoni , ECEH . harmoni ke tmpat toe ?
rase mcam kad nerake je duk kad citu , hoho . mendenga ceramah cikgu cikgu yg terlebih bertauliah toe .
then perkena plak matahari yg terbit nan sungguh INDAH nye toe .
mahu jadi HITAM RENTONG duk lelame kad situ , aha .
tap denga hati yg saba nye aku duk kad citu nan membe yg laen .
aha , dan bubu duk kat barisan klass aku .
bercerita kami berdua , and ta denga sedikit pun ape yg cikgu memekak kat atas pentas toe .
then sedang asyik kami berborank , cikgu HUSSIEN yg BOROI toe plak bgi ceramah , kami buad tatau juga .
akhir kami denga dye ckap " oleh itu , pelajar harus berhatihati " ntaa ape yg berhatihati pun tatau la .
aku nan bubu da blurr berdua kad situ , aha :D
tap aku buad bodo je , kami terus kan cerita kami yg terbengkalai tadi , aha :D
dye bercerita pasal dye meet nan bf dye sabtu aritoe . aku plak cerita pasal membe yg aku jumpe toe .
aha , ntaa la berape lame kami bercerita ntaa .
tup tup da abis da cikgu cikgu toe memekak kat atas pentas and suh kami bgun nyanyi lagu skula jadah sume .
then kami blik ke klass msing misng . belaja sedikit , haih punye la mlas aku na belaja doe , aha :D
then rehad . selesai rehad , msuk klass . cikgu math atau lebih dikenali cikgu TAHILALAT ta dtang arinie .
kami memanjat kan doa 'alhamdulliah" tade yg memekak arinie memberi ceramah , aha :D
ape la , jaat je aku nie en en , :P
um , pastoe . time b.m ! perh , cikgu mcam siak je .
suh kami salin karangan , bapak la panjang . mau dlam 400 lebih patah kate .
pantat nye cikgu , penad kudd na salin haram jadah toe !
siak , saket tgan kudd . smpai blik kami slin .
pastoe , time blik kiteorank bantai kutuk cikgu toe , huhu ^^*
okay la , toe je kudd . aku oun tatau ape aku merepek kat atas toe , haha :P
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.