Saturday, July 10, 2010

Times Square :)


aha , yeah arinie aku kua nan eyna , bieyla , kecik , hanim and skali nan aboh aku . hoho :D
yeah , pagi pagi aku da bgun , awal siot , dlam kul 6:50a.m camtoe arhh .
aha , then inad na tido blik tau coz still awal lgi .
aha , tap aku taleh na lelap en mate kudd . then aku tatau na buad ape .
aku kua , nenguk adek Hanie da bgun , aku oun g la kacau dye , cium cium dye . aha :DD
then , da kul 7 lebih kud , aku masuk bilik . on aku nye lettop jap .
agak agak kad kul 8 cmtoe , aku text aboh aku .
then aku pegi mandi ape sume . da siap sume , aboh text ckap da smpai .
then amik aku , trus g amik membe membe aku sume uhh .
after toe kiteorank g lah time square . aha , dlam kul 11 cmtoe arh smpai sne kudd .
then aku mau meet membe aku . smentara tggu dye aku nan membe aku yg laen jlan jlan jap .
dlam kul 11 hmpir kul 12 cmtoe kud , membe yg aku na meet toe pun smpai . :D
agak segan la na jumpe dye , HAHA . but , nan muke tebal nye aku g gak kad dye , aha :D
then membe aku yg laen na maen roller coster ape jadah sume toe .
perh , aku da la lemah semangat na naek benda toe .
mau jantung aku tertinggal kat atas lau aku naek , aha :D
so , aku buad keputusan untuk tidak naek , haha .
aku nan eyna tanak naek , aha . memandangkan eyna pun ta byak duit so dye save bajet .
tanak naek , aha :DD
so aku nan eyna and membe aku toe oun pegi la jlan jlan merayu ntah ke mane .
dgan tanpa arah tuju nye , kite bertiga duk pusing pusing kad tempat yg same , HAHA .
membe aku toe da buad muke bengkek da nan aku nan eyna , aha :D
tap dye saba je ohh , haha .
you sorry tau if you benggang kua nan i , aha :D
pastoe , membe aku yg maen roller cozter toe da siap sume .
kiteorank g mkan kat food court , aha . dan aku yg belanje segalanye .
aha , hmpir rm50 abis kudd , :D
but ta kesa la ngah masyuk en , baek ati belanje sume org , :DD
then , aboh ajak balik coz dye ade hal laen na buad .
so , dlam kul 3 cmtoe arhh kud . kiteorank pun na gerak .
sblum gerak toe ade la aku snapsnap some pic nan membe aku toe , aha :D
tap tade la byak snad ohh , aha :D
but tape tape , laen kali leh meet lgi ohh , :D kali nie dye yg kena turun KD aha , :p

weyh you , nty kite jumpe lgi tauu . hee , besh doe dpat membe nan you :)

P/s: time na blik toe tau , bubu baru na smpai kudd !
haih , sengal je ohh . org na blik bru dye na dtang kudd , aha :D
so , ta dpat la na lepak nan dye and bf dye ohh .
dpat meet dye kejap je , slam na nenguk bf dye kejap kiteorank oun terus blah .
aha , tinggal en dye nan bf dye toe , haha .
pdan muke toe la , lmbat snad smpai en , :P
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.