Saturday, August 28, 2010

weyh weyh :)


aha , hello , selamat pagi and salam satoe malaysia .
BHAHA , banggang ta bersuda aku nie pun . agagaga ;D
weyh , sheila asal kau nampak happy snad nie .
dlam bab sblum nie bukan maen sedih menangis air mate darah sume .
BHAHA , sengal sengal .
urm , okayy la aku na gtau yang pasal bab aritoe .
yang pasal aku pk buruk buruk tentang hubby aku.
grrr ! OH sayang , maafkanku . :'(
tahu aku ta patot pk cmtoe en en , haish .
but thanks la kau da bgtau yang sebenarnye .
hee , nie yang buad aku makin sayang kau nie , ECEH !
dan dan je kau nie sheila , bahaha
haish haish , but laen kali kau jgan buad cmtoe lagi tau bie .
nty aku pancung pale kau kang , HAHA .
bule bule kau buad cmtoe en en .
aku da la sayang kau , kau maen tipu tipu plak .
haish , but sayang kau nye pasal aku saba je tau .
aku maafkan kau tau , huhu .
so , skunk aku na g tau sesape yang follow up blog aku nie .
weyhh , pumpuan toe bukan sesape pun la .
dye just buad sign pic untuk bf aku jee arr .
aku je pk laen , haish .
HAHA , but pape pun . sume da settle dlam mase ta smpai 24jam .
HAHA , hebad ta hebad ta , ngeh ngeh .
urm , okayy la . smpai sni jeh aku berceloteh tau tau .
suda penad jari jemari montok aku nie na taip lagi .
HAHA , mate aku pun na makin kuyu da nie .
pk na bantal je da nie , HAHA .
nantok suda wokk , okay laa . na tido da .
byetbyet , :DD
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.