Friday, August 13, 2010

Erh , =.="




Hurm , hari nie hari ketiga umat islam berpuasa , termasuk la diri aku .
ohh yah , sebelum toe aku na ucap en selamat menyambut bulan ramadhan yang mulia nie :)
P/s: Janan ponteng puasa suda la yup , haha :D

Okay la , skunk aku na cerita tentang aku . knpe aku letak gmba kartoon toe ?
hurm , ntaa aku pun tatau . HOHO , :O
urm , tade la hari nie baru tiga hari puasa .
tap aku da demam dulu da , erh !
geram sungguh la , malas tol la lau demam or sked time puasa nie .
takud ta tahan jeh , hurm .
hope sanad selsema aku nie cume sekejap je .
and takan berlarutan . urhhh .

One more , arinie aku ta skula . HAHA .
sebab pew , sebab first coz penad dua ari kerja kat bazar .
second , coz aku ase penink pala pagi tdy .
ntaa , seda seda da pagi . umie pun ta sanggup bgi aku pegi skula .
yela , takud pape jadi kat aku . dye suh berehad jeh .

aha , but jap agi aku kena kerja lagi .
uwaaaa , penad sungguh la weyh . ;(
tap tape , aku sanggup saket saket kerja pun .
coz coz , nty masyuk la juga poket aku nie .

HAHA , nty leh beli baju raya lebih sikit en , hee .
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.