Thursday, May 5, 2011

si budak muke ta laku ! puii !


*ehh , kutip gamba kau nie amik bawa balik ruma kau . janan tinggalkan tat blog aku yang comel nie*

wow , dye balas balik lahh doe ape yg aku post tat blog aku semlam . cehh ! bagus bagus , dye promote blog aku yang comell dari blog BABIIIII dye pulak toe . HAHA , thankss lahh coz tulis link blog cun aku nie tat blog BABIII kau toe yup . even kau punye blog toe blog BABIIII ! wohooott ! tap aku ase link aku ta layak lahh duduk tat blog BABIIII kau toe . link aku layak letak tat tempat yanggg besh besh yang cun cun jea . but tape lahhh kann . kau dahh batak nan link aku , so aku ta kesa lahhh . cehhh ! sakai , kau lahh bohsia jalanan not me okayy . setakat duduk tat cerut kampung ta payah na kecoh lahh dherr . elehhh , kau ta dpat pegi KL sebab na duduk bawah ketiak makk kau jea kann . biase lahh anak unta makk mmg cmtoe kan . LALALA ~~~ sakai hanyaa kau nie kann . eeeeyuckkk ! umo jea 16 tapi perangai mcam setan keBABIAN budak budak jea . LALALA ~~ aku bukan tua okayy , aku remaja . ehhh kau duduk sekolahhh BABIIII mane doe ? sampai ta tahu umo 17 toe remaja . LALALA ~~~ sedih arhh sekolahh BABIII kau toe ta reti na ajar kau peringkat umo . LALALA ~~ agak sakai lahh kau nie kan , HAHA sedihhh aku melihat nye . HUHU , WOHOOOT ! na gaduhh ? meyhh lahh face to face , sakai . tap aku malas lahh na tengok muke kurapan HANJINGG BABIIII kau toe . takud berjangkit tat muke aku yang berseri comel nie . LALALA ~~~ sumpahhh aku geli lahhh name kau same nan aku . yuckkkk ! mak kau dah tade name laen ke na letak , sibuk na letak name mcam aku juga . ehh lupe plak orang yg ta cukup name mmg cmtoe , na jea name same nan orang laen . LALLA ~ weyhh , bohsia jalanan . PUI PUI PUIII , nahh ludahan aku untuk kau . HAHAHA , jijik seyh tengok muke kauu . dahh lahh toe tangkap gamba bajettt jea , LALALAL ~~ same jea dua kali lima denga AIMI toe . cehhh , konon tangkap gamba bia ta nmpak sanad lahh muke toe . HAHAHA , aku tahu nape , sebab kau malu kan muke kau buruk mcam HANJING BABIII kurap tepi jalan toe kan ? HAHAHA , anak nepal mmg cmtoe kan . HAHAHA , sedihh doe tengok orang mcma kau nie . ehhh , suke hati aku lahh na letak datenn kee puan ke PM ke sekali pun engkau susah ape ? ohhh , lupe kau kan selalu dengki nan diri aku nie . LALALA ~~~ sakai sakai , dah lahh ta penah kenal na kutuk aku bagai . weyhhh , setan meyhh cini lahh face to face dengan aku lau na gadohh ponnn . Ta payah na batak sanad lahh kan , karang ta pasal pasal kau menyesal hidup tat dunia nie kang . LALALA ~~ one more , betina mcam kau nie bukan level aku lahh na bawa bergadohh mcam nie . HAHAHA , tahu level kau toe just dekat hujung jari kaki aku jea doe . HAHA , tengok betape HINA nye engkau pade pandangan aku . LALALALA ~~~ sakai sakai , sian aku nenguk hidup kau . kurang kasih syang puki mak kau , jadi lahh budak budak yang ta matang mcam kau . LALALA ~~~ ohh yangg muke kau toe kan , aku nenguk berkedut mcam nenenk moyang kau yang dah nazak jea doe . LALALA ~ muke aku ta tua mcam kau lahhh , muka aku ta berkedut mcam muka PUKI kau pun doe . HUHUUH ! sian sungguh nan betina mcam kau nie . HAIHHH , aku rase ade baek nye kalau engkau mati jea doe . LALALA :P
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.