Saturday, April 30, 2011

Si Fafa pindah ?!


Nape tajuk entry Eiyla kali nie mcamnie ? Haihh , Besties ku akan pinda sekolah . tap aku ta denga sendiri dari mulut dye tap dari kawan aku yang laen . agak sedih bile dye ta story tat aku . uwaaa ;( but tape , aku paam . haihh , even dye ta mcam dulu sanad but aku still syg dye and anggap dye besties aku (:


Jyeahh , ini lah rupa besties Eiyla toe . comell kan dye ? haihhh , dye baek okayyy for sure . ermm , even kawan kawan dye slalu ckap ta elok pasal dye and slalu gado nan dye . Dye kuad kan juga semangat dye untuk hadapi nye . haihh , ntahh lahh mulut orang biase lahh suke mengate sane sini . Hope you strong okayy my dear . oh yahh , youu dah pindah ke perak rite dear ? hmm , I dekat sini sedih bile dpat tahu yang you pindah . grr ! very very sad , hmm . why hari last day you , you ta dtang sekolahh ? I wanna see you for the last time lahh my dear . hmm ;( erhhh , ntahh bile kite akan jumpe lagi rite ? I hope that you'll never forget me here . I always remember you friend ! hmmm , ILOVEYOUDAMNDAMNMUCHBESTIES ! ;( bubyet , hope to see you again .

Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.