Monday, August 15, 2011

EE, tak malu dengki!



HAHA, jyeahh nape tajuk Eiyla kali nie camtu? HAHA, okayy meh Eiyla nak cite. EEE, kakak awak dah besar kan? Dah 19 tahun kan, na masuk 20 tahun depan kan? Tap tap, pangai awak sebijik macam budak darjah satu. EEE, ntah pape lahh. Belaja tinggi tinggi sampai na same tinggi dengan KLCC siap amik bidang peguaman lagi. Tap tap perangai tak macam peguam pun? Peguam kena lah selalu fikir positif dan dan selalu fikir yang sebaik nya. Tap tap, awak punye hasad dengki toe nampak sgt awak tak layak dengan bidang awak toe. EEE, camner nak menang kan kes orang kalau camtu. HAHA, sedih sedih. Elehh, nak perli perli orang awak sendiri yang terkena. HAHA, lain kali nak cakap sesuatu toe biar lah perkara yang awak tak pernah buad. Nie awak pernah buad, tap tap nak perli orang camtu sekali. HAHA, pastu pastu COUPLE dengan lelaki yang jelas jelas tak CINTA dekat awak. EEE, sedih nye. sedih kan kan, HAHA WERKKK! Saya tahu isi hati BOY awak toe. :P Sebab sebab HATI BOY awak toe ada nama saya. dan dan sampai bila bila saya selalu lebih dari awak lahh. WERKK, bukan nak bangga tap kenyataan lah kakak :P HAHA, saya jea tana dia sebab sebab KESIAN dekat awak toe. TerHEGEH HEGEH sgt nak dekat dia kan. tape tape, pakai lahh bekas saya toe. Tak kesahh, nanti nanti kalau ALLAH nak bagi balik. Mesti saya dapat juga, HAHA. Tap tap, tape lah kalau tak dapat pun sebab saya berSYUKUR dapat BOY yang lebih baek dari BOY awak toe. HAHA, tak besh lahh dapat BOY yang tak menCINTAI sepenuh hati. Tengok saya, dapat BOY yang CINTAI saya IKHLAS. HAH, toe baru betul. Dan saya pun IKHLAS dengan BOY saya. Tak macam awak, selalu nak DENGKIDENGKI. HAHA, ntah pape lahh kan. Isyhh, sedih lahh awak kakak. WERKWERK! Cuba awak tanya BOY awak, dia syg and cinta awak tak. HAHA, mesti dia akan jawab mestilah ILOVEYOUBABY. HAHA, tap tap HATI dia jawab TAK SEBAB SAYA SYG ORANG LAIN :P HAHA, Saya tahu hati dia toe walau baru dua tahu kenal dia :P

WERKKK, kakak bace entry Eiyla nie? OH, SO SWEET! HAHA, terase ye kakak. ECEHCEH! Terus nak call BOY lah toe kan kan, werkkk! PADAN MUKA, SAPA SUH TERASA :P

HAHA, tq yahh korang yang membaca. KBHAI, SALAM :)
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.