Monday, February 22, 2010

Tadew Keje , :D


HAHA , gile owh aku arini , :D dalam ta sampai satu jam aku post cmment nie , ngee ~~ aku bosan la sebenar nye . eh , aku na cite nie . tdi aku ta g skola coz umie suh aku tolong dye . ade org wat tempahan nasi nan umie . untuk 150 org mkan , aku kena arr tolong an . perrhhh , mule mule uh aku malu aw time na g kat tmpat uh , :D but time da sampai uh ilang ase malu aku . dalam kul 11 pgi cm uh arr , ade org dtang buat persembahan singa . :D , org cine raye la kata kan , HOHO . besh arr gak , aku juin skali tgok persembahan uh . muzik dye bapak kuat , na pecah gegendang telinga aku denga owh , da arr dkat nan tmpat aku . umie aku ckap : "kaka bayi dalam perut umie pun terkejut denga" HAHA , aku bantai gelak je arr . mne ta nye terkejut , gile vavi kuat arr bunyi muzik uh , HAHA . da abis persembahan uh , org dtag mkan kat tmpat aku . abis siap sume nye dlam kul 12 tngahari owh , HOHO . da kemas brang sume aku pun blik , then abis cite . :D


The End ^_^
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.