Saturday, February 27, 2010

Jumpa Baby :)


Hoho , comel ta budak nie ?
HEE , msti la comel an . dye adek sedare aku la .
Name dye Amira Balqish .
Na cite nie , smlam aku g uma dye aww .
pas breakfast kat depan office Babah , Umie tingin na g uma Yoh Su ,
pakcik bongsu aku la , kebetulan uma dye dkat nan office babah .
alang alang singgah arr skali .
then , beberape ari lepas umie beli an baju tuk Amira nie .
tu baju yg dye pkai uh , tu la baju yg umie beli .
comel ta ? comel kan , HAHA .
lame owh duk kat uma dye , smpai ptg la jga duk kat uma dye .
seronok taw , dapat maen maen dak kecik uh , HOHO .
yg lawak nye dye suke wat style cm gmba last uh .
tgok tgok , cm duyung pun ade posing dye uh , HAHA .
pandai tul , kecik kecik da leh buat posing maut cm uh .
haih , HAHA . pling comel nye dye suke kua an lidah dye .
perhh , manje gile duhh .
na je aku geget pipi dye uh , HAHA .
comel snat weyh , windu je na jumpe dye lgi , haih . :D
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.