Sunday, January 3, 2010

Pagi Bosan , permulaan


urm , pagi pagi buta dlam kul 2:13 A.M. cmnie tataw mau buat ape . so , aku oun cipta la satu blogger untuk diri kuh sndri . mybe satu ari nty untuk tatapan ramai ke an . HEE , (:
Yeah , skola da na bkak da esuk and aku masih ta pk mau amik klass ape . Blasah jela nty time msuk skola , aku men msuk la klass ane ane oun . janji tmpat uh ade meja and kerusi da arr , :D
urm , yang ta besh nye time masuk skola uh aku kna menghadap muke ustazah arr an . ades ! sah aku kena perli nty coz time amik result PMR uh , aku pkai bju sexy n rambut terbkak nan suar ketat nye , :D sure memekak ustazah uh , arrgghh ! ta ske tol .
urm , wat mse nie aku cite yang cmnie dlu arr , :D da pgi cmnie , otak aku oun jdi blurr arr an . so , merapu rapu ta tentu psal . nty if otak aku da uke , aku update lgi page nie . keh , papai .
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.