Sunday, January 3, 2010

Ahad ,


urm , pkul 10:00 A.M aku bgun dri tdo . The first thing yang aku buat if bru bgun uh , ofcouse arr dnga lgu dlu , :D Tataw la mmng da jdi kebiasa an kwut , no music no fun kuwt ? :DD
huurmm , esuk skola da bkak an . so , msti da jrang aku pegang lettop aku nie . yela , bz nan skola andand sume na kna settle an nty , huhu . na nye plak aku da naek form 4 nie , tah arr aku oun tataw na amik klass ape nty . urm , kna msuk ikut keputusan aku yang terlebih lebih cemerlang arr nie kuwt , :DD
aku oun tataw la aku na cite ape lgi nie , aku tlis nie oun coz na update page je , huhu .
keh la , if aku ade idea aku coretcoret an kat cnie yah , papai (:

Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.