Thursday, October 17, 2013

Rindu ;')


*soksek soksek*
Holla Holli Hollo. Hm hm, tadi gegodek memorycard lama. Dalam tu tersimpa segala gambar dan kenangan. Tiba tiba, timbul rasa sebak dalam hati ni. Rindunyaaaaaa! Rindu sangat, rindu kenangan dengan kengkawan sekolah dua tiga tahun lepas. Hm hm. Sebak pun ada, aduhaiii. Tap tulah, andai ade pemutar masa. Ingin aku beli dan putar kembali kemasa dedulu. Sungguh, rindu benar rasanya dekat kawan sekolah semua. hm hm.
Ntahh bila dapat jumpa dan lepak sesame dengan dorang lagi pun tak tahu lah kan. Hm hm. Silap silap, jumpa nanti masing masing dah gendong anak sorang satu. Haha! Tak dapat aku bayangkan tu semua nanti wehh. Mase berpisah masing masing anak dara sunting. Sekali jumpa kod kod mak orang dah. Hihiks!
Tap biasalah, semua orang akan meningkat usia. Bukan menurunkan. Haihh. Tap tulah, harap sangat dapat berkumpul dengan dorang balik. Hm hm. Amin amin!
Ehh, okaylah. Sebelum bertambah rasa rindu ni. Baik aku berhenti ingat balik. Hihiks! Karang tetibe menangis tak berlagu pulakk. ahahah. Okaylah, Bhaii :)
Salam. xoxo.
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.