Sunday, July 14, 2013

New Sem's


Holla hai korang my silent reader :) Eceh, macam ade je kan. hahaha. Kay takpe, yang penting aku tetap nak berceloteh jugak dekat blog aku ni.
Eh, haa sekarang aku dah masuk sem kedua dalam bidang Tourism. Bidang yang tak berapa gua minat tu :3
Parah parah. Rase macam makin susah je subject sem kedua ni. Haih. Pecah kepala nak ingat segala rempah ratus yang ade. Dah macam memasak lah pulak :3
Kay, serius semua subject macam susah sangat kod. Tak tahu lah aku still bole go on atau just let go je nanti ni -,-' Wait and see jelah kay.
And and aku dah tak tahu nak taip ape dah. Macam takde idea pulak dah. :3
Oh haaa, sebelum terlupa dan rasanya tak terlambat lagi. Kite nak ucapkan Selamat Berpuasa Salam AlMubarak untuk semua umat Islam yang menyambut Puasa kay :)
Okaylah, tu ke kod. Nak tengok Running Man Fighting dengan roomate. Hihi. Layaaaannnnn.
SALAM Semua :) xoxo..

Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.