Thursday, June 21, 2012

terimaKASIH


Guess what?! haha. Yeahhh! Saya happy gila harini kay. Sebab ape? Haha. Sebab saya dah bebas dari kesakitan yg perit kud, yelah org tak pernah ade pengalaman bekerja. Gini lah raseNya, :3 Okay, jadi nak diceritakanNya saya dah pun berhenti kerja. Dan sekarang menunggu untuk sambung belaja. yeahh! Belaja belaja dan belaja! 
Kay, oleh kerana harini last saya kerja. So bebudak yg same benti dengan saya ajak kua makan malam same. kay first time ah kireNya kua dgn dorang, yelah mane pernah rapat. Bertegur pun gitu gitu je, haha. Okay, so diorang pun ajak lah saya. Yang saya pulak berkira-2, nak follow ke tak nak follow ke tak -_-' Lastly, dapat kata sepakatan ape dah bagai. pun pergilah kami reramai makan malam, empat perempuan (Farah, Amy, Hidayah) termasuk saya dan tiga lelaki (Azmi, Faez, Ray) . Kay hajat sebenarNya ikutkan mmg time tu nak keluar makan pun, sbb time tu NAY ajak kua makan mlam. Then, dah bebudak tu ajak mkn same. Pun ikutlah pergi. Alahai. Malu, gosip gosip hangat pun terjadi lah bila meraka semua dah tahu tentang AKU DAN DIA ;') Lagi-2, time makan tu betul-2 depan si Farah NAY punye pandang saya mcm ape jea :3 Yg saya, biase ah. Orang tgk kite, buat tak nampak sudahlah. Sampaikan si Hidayah tegur, Hok aloh mmg malu aku time tu lepas Hidayah tegur semua budak pandang ke aku ngan dia. Kay, dah blushing habis aku time tu. TAK SEGAN pun!
 Awak, jgn buat gitu lagi kay. Saye malu tahu, tap hati saya berbunge lah. hihi. Smpai skrng nie hah, sye ingat lagi tenungan mata awak tu. Saya tak boleh tido, awak tahu tak? haihh. mmg gile kan ;'>
Thanks read my entry, drop comment and drop like.

No comments:

Hey, nak pergi dah kea? Alah, kejap lah nie dah jadi followers ke belum? Kalau belum, baik jadi followers dulu baru pergi, hehe. Btw, Terima kaseh kerana menjadi Fan's saye . Untuk pengetahuan anda SORRY saye tidak mengamalkan cara KAU FOLLOW AKU , AKU FOLLOW KAU BALIK ! Saye akan follow blog anda jika saya berminat . :)

 
Segala design adalah hak milik ciptaan kekal LalaEiyla@2011. Thanks kunjungi blog yang tak berape nak gah nie okay. Sila-2 lah jenguk kemari lagi, Salam.